Stevie

Hej jag heter Stevie och spelar förnuvarande i Phoenix Suns, jag är Andreas låtsasvän. Som ni vet så har Andreas inte haft det lika lätt som alla andra ungdomar. Redan som 1-åring så vart han skickad till ett serbiskt idrottsläger. Där fick han köra hantel lyft fram till midnatt för att sedan gå och lägga sig och bränna bort överflödigt kroppsfett i bastun, inlindad i svarta sopsäckar. Nej det här är ingen fysik träning från SUndsvalls profilen Starin.

 Nej det här var hundra gånger värre. Och det var under detta lägger som jag lärde känna Andreas. Hans ensamma tankar skapade mig och nu är jag hans bästa vän. När Andreas får smaka på hundpiskan så är det jag som håller i hans hand. När Andreas tappar tvålen efter idrotten så är det jag som drar framm vasselinet. Jag är hans högra hand, på ett helt straight synsätt. Så ni som vill veta vad som egentligen händer nere i Andreas tortyrkammare eller bara vill veta om han är bög eller bara jävligt vältränad så ska jag ge er saftig underhållning.

///Stevie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0