Fundering klockan 10.31

Min största fundering som jag grubblar på är varför Andreas skriver ett inlägg om ''uppgradering'' och falskt lovar oss förbättring, för att sedan inte göra någonting på bloggen på snart tre veckor. Varför gör han så?

Sen så vill jag lätta mitt hjärta lite och berätta att jag vaknade med en sån sjuk ångest. Vad gjorde jag igår tänkte jag.. VAD I HELVETE GJORDE JAG?!  Ingenting - nä, jag tränade inte ens ett stenhårt gympass igår, inte heller sov jag på någon form av hårt underlag. Dessutom vaknade jag utan någon som hälst bakfylla. Vad ska Andreas tro nu? Han har sagt till mig att leva på gränsen till döden hela tiden, att alltid välja de extrema förhållandena, och jag lovade att jag skulle lyda honom. Jag sa ''Får jag chansen att spendera nätten på en hård, blöt och kall asfaltsplätt så tar jag den varige gång!''  Men nu? Nä, fy fan.

Jag äcklas av mig själv //Ledningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0